FAQForum Index  FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen  

Opel Speedster en meer

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Supercar-World forum index -> Movies
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maarten
Bentley

BerichtGeplaatst: Vr Okt 06, 2006 10:19 pm    Onderwerp: Opel Speedster en meer Reageer met quote

Gisteren heb ik door een gelukkige samenloop van omstandigheden mee kunnen rijden in een Opel Speedster. Heb het gefilmd en dat gaf mij aanleiding om ff een leuk filmpje te monteren met beelden van o.a. de Speedster, maar ook andere auto's waar ik opnamen van heb. Het camerawerk is niet zo goed en de beelden zijn matig, maar tis toch best leuk, enjoy. Smile

http://www.youtube.com/watch?v=X8pVjoZS6Ks
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Supercar-World forum index -> Movies Tijden zijn in GMT + 3 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: